Specjalista ds. Zarządzania Najmem

Kim jesteśmy ?

Rent Me sp z o.o. to niewielka, rodzinna łódzka firma, która specjalizuje się w nowoczesnej usłudze zarządzania najmem lokali mieszkaniowych oraz w obrocie nieruchomościami. Nasi Klienci to z jednej strony właściciele mieszkań i domów przeznaczonych na wynajem, którzy nie chcą samodzielnie zajmować się procesem poszukiwania najemców, obsługą prawną, windykacyjną czy administracyjną swoich lokali, z drugiej strony obsługujemy najemców, kompleksowo wspierając ich we wszystkich sytuacjach wymagających pomocy, ale i rozliczając ich z zobowiązań. Obecnie poszukujemy osoby na samodzielne stanowisko:

Komunikatywny i Zaangażowany

Specjalista ds. Zarządzania Najmem

(sym.ref SZN)

Kogo szukamy?

Aplikuj jeśli:

  • Masz min. roczne doświadczenie w obsłudze klienta w branży usług gdzie wymagana była dokładność, asertywność i obrót dużą ilością dokumentów.

Lubisz pracę opartą na kontaktach z ludźmi i budowaniu relacji, ale i z pracą papierkową jesteś obeznany/a.

Jesteś entuzjastyczny/a i problemy potrafisz traktować jak wyzwania.

Rozumiesz, że praca w naszej branży wiąże się z niestandardowymi godzinami pracy (szczególnie w okresie sezonu) i częstym byciem w terenie.

Potrafisz ogarniać wiele szczegółów naraz, nie tracąc na jakości.

  • Byłoby super gdyby twój angielski był co najmniej komunikatywny.

  • Obsługa komputera w zakresie Worda i Excela to dla Ciebie pestka, a ponadto fajnie jeśli potrafisz poruszać się w chmurze.

Po co szukamy?

Będziesz odpowiedzialny/a za aktywne poszukiwanie najemców i ich odpowiednią weryfikację, bieżące rozliczanie najmu i regulowanie wszystkich niezbędnych opłat, zarządzanie obiegiem wielu zróżnicowanych dokumentów, bieżące kontakty z właścicielami mieszkań oraz najemcami, reagowanie na opóźnienia w płatnościach, przyjmowanie zgłoszeń awarii i szybkie delegowanie napraw odpowiednim specjalistom, współpracę z ubezpieczycielami.

Co oferujemy?

Proponujemy samodzielność planowania i organizacji zadań oraz czasu pracy, zróżnicowaną zadaniowo pracę w dynamicznie rozwijającym się, przyszłościowym sektorze najmu, przyjazną atmosferę niewielkiej, rodzinnej firmy, przejrzyste, motywacyjne warunki pracy oraz rozsądnego szefa gotowego Cię solidnie przeszkolić i wprowadzić w tajniki branży

Pracując u nas zdobędziesz wiele praktycznych umiejętności np. nauczysz się dobrze zarządzać najmem nieruchomości mieszkalnych, budować biznesowe relacje z najemcami, generować pasywny dochód bezpiecznie inwestując w nieruchomości, kupować mieszkania i sprzedawać je z zyskiem, analizować nieruchomości pod kątem zakupu-sprzedaży, najmu i podnajmu oraz planować, nadzorować i przeprowadzać remont. Ta praca może zmienić Twoje życie

Zainteresowanych prosimy o przesyłanie cv pocztą elektroniczną na adres mk@toppersonel.pl W temacie wiadomości prosimy o podawanie symbolu referencyjnego SZN.